2006/05/12

Ανοικτή επιστολή προς τον Γεώργιο Παπανδρέου τον β'

Αν και είχα δηλώσει οτι δεν θα ξανασχοληθώ με τις νομαρχιακές εκλογές, η περισυλλογή των τελευταίων ημερών με οδήγησε στον αντίθετο ακριβώς δρόμο.

Δια της παρούσης θέλω να θέσω υποψηφιότητα για νομάρχης σε όποιο νομό κρίνεις George οτι θα είναι χρησιμότερη την παρουσία μου.

Μόλις ανακοινωθεί η υποψηφιότητά μου αναγκαστικά θα διαρρεύσει οτι είμαι άθεος. Ο Ψωμιάδης θα με καλέσει να δηλώσω αν είμαι Έλλην χριστιανός ορθόδοξος. Και τότε θα κάνω την δήλωση που θα συνταράξει συνθέμελα την κοινωνία:

"Είμαι έλληνας υπήκοος και έχω το δικαίωμα του εκλέγεσθαι. Η εθνικότητα και το θρήσκευμά μου είναι προσωπική μου υπόθεση και δεν αφορούν το δημοκρατικό μας πολίτευμα!"

Αμέσως θα τα πάρουν στο κρανίο οι πάντες και για διάφορους λόγους. Ο θόρυβος που θα γίνει θα είναι τόσο μεγάλος που η υποψηφιότητα Καραχασάν θα αποτελέσει παρωνυχίδα της ιστορίας (hang-nail i mean)

Οι Έλληνες, οι Τούρκοι, οι Αλβανοί, οι Ιρακινοί, οι Αφγανοί, οι Εβραίοι, οι Πέρσες, οι Βούλγαροι, οι Ουκρανοί, οι Κούρδοι και όλες οι άλλες εθνότητες που ζούν στην δημοκρατική μας χώρα, θα τα πάρουν πρώτον γιατί αρνούμαι να δηλώσω εθνικότητα και δεύτερον γιατί οι περισσότεροι από αυτούς, κυρίως οι Έλληνες, δεν κατανοούν τα απαρέμφατα, ειδικά των παθητικών ρημάτων (όταν λέω απαρέμφατο George εννοώ infinitive).

Θα αρχίσουν όλοι να βρίζουν που αρνούμαι να δηλώσω Έλλην, όπως γράφει η ταυτότητά μου, και θα αναρωτιούνται τί σκοπούς εξυπηρετώ!

Η 'Ελευθεροτυπία' αν και είναι ελεύθερη εφημερίδα και δεν δίνει ποτέ γραμμή στους συντάκτες της, θα αισθανθεί την ανάγκη να σε υποστηρίξει και θα παραβεί τις αρχές της. Όλοι οι συντάκτες της θα ασχολούνται μόνο με την υποψηφιότητά μου και θα χρησιμοποιούν ενιαίο λόγο. Οι πάντες θα αποκαλούνται με την κατάληξη '-άδες' τουτέστιν: Ελληναράδες, Τουρκαλάδες, Αλβαναράδες, Αραπάδες κλπ. Αμέσως θα πλησιάσουμε τον σημαντικό στόχο της ισότητας των λαών γιατί τώρα μόνο τους Έλληνες αποκαλεί Ελληναράδες.

Τα 'Νέα' επίσης θα πανηγυρίζουν οτι γίναμε επί τέλους ευρωπαϊκή χώρα. Θα δυσκολευτούν λίγο να εντάξουν την υποψηφιότητα στο κλισέ περί πολυπολιτισμικότητας, γιατί "τί πολιτισμό εκπροσωπεί ο αγύρτης και δεν το δηλώνει;", αλλά στο τέλος θα με βαφτίσουν κοσμοπολίτη και θα λήξει το θέμα εκεί.

Οι αλβανοκουρδοελληνοκλπ ορδές αφού πλακωθούν μεταξύ τους, θα δούν οτι δεν ξέρουν γιατί πλακώνονται, και θα προχωρήσουν σε πολυπολιτισμικές παρτούζες, στα πλαίσια της 69ης κοινωνικής συνάντησης (forum δηλαδή Γιώργο). Εγώ μετά από δημόσια προτροπή σου θα πάρω μέρος σε μερικές από αυτές, πάντα με προφυλακτικό για να δίνω το σωστό παράδειγμα στα παιδιά.

Ο Καρατζαφέρης θα δηλώσει οτι είμαι φερέφωνο των Αμερικάνων και θα γελάσει μαζί του ο κάθε πικραμένος γιατί μην ξεχνάς οτι είμαι και άθεος.

Η Νέα Δημοκρατία θα πάθει την πλάκα της. Θα είναι τόσο μπροστά από την αντίληψή της η κατάσταση που θα μείνει άφωνη για πολλές μέρες. Όταν αποφασίσει να πάρει θέση ως κόμα θα έχουν γίνει ήδη μαλλιά κουβάρια. Τα στελέχη της θα έχουν ήδη διατυπώσει περί τις 1500 διαφορετικές γνώμες. Η ζημιά θα είναι τόσο μεγάλη που θα διασπαστούν σε 8 κόματα που θα κυμαίνονται από ριζοσπαστικού σοσιαλισμού έως δημοκρατικού φιλελευθερισμού. Ο Μάνος και ο Ανδριανόπουλος πάλι απ' έξω θα είναι. Τότε εσύ θα αρπάξεις την ευκαιρία και θα διώξεις το Βενιζέλο, τον Πάγκαλο, τον Σκανδαλίδη, το Ακη και όλα τα άλλα βαρίδια. Θα φτιάξεις επί τέλους το νέο κόμμα που ονειρεύεσαι με μπροστάρησες την Δαμανάκη και την Διαμαντοπούλου.

Ο Συνασπισμός θα πάρει αμέσως θέση (δίπλα σου) και θα διατηρήσει τη δύναμή του (2,5%).

Το ΚΚΕ θα φύγει δεξιώτερα του Καρατζαφέρη και θα απαιτήσει να δηλώσω αν είμαι Έλλην, αν έχω ξένο αίμα τις τελευταίες 45 γενεές και αν η Σοβιετική Ένωση ήταν σοσιαλιμπεριαλιστικό κράτος ή όχι. Το ποσοστό του συνεχίσει να μειώνεται από φυσική φθορά.

Φυσικά θα τα πάρουν στο κρανίο και όλοι οι πιστοί, χριστιανοί και μειονοτικοί. Μήν ξεχνάς οτι η μεγαλύτερη μειονότητα είμαστε οι άθεοι George και αποτελούμε μεγαλύτερο εχθρό από τους μουσουλμάνους.

Όλες οι χριστιανικές εκκλησίες θα σταθούν με την μία απέναντι στην υποψηφιότητα. Ορθόδοξοι και καθολικοί έλληνες θα απαιτήσουν αμέσως να δηλώσω αν είμαι χριστιανός ορθόδοξος όπως λέει (ακόμα) η ταυτότητά μου. Την απαίτηση θα στηρίξουν όλες οι αυτοκέφαλες ορθόδοξες εκκλησίες, οι διαμαρτυρόμενοι οι ουνίτες και οι χριστιανοί του Σουδάν.

Ο Χριστόδουλος θα μιλάει στο ποίμνιό του και στις τηλεοράσεις 16 ώρες ημερησίως. Παρά την φασαρία θα προλάβει να ακούσει και να καταλάβει οτι έχει κοινό εχθρό, και λέει τα ίδια πράγματα, με τους άλλους χριστιανούς πατριάρχες. Αμέσως θα διοργανώσει κοινή συνέντευξη τύπου με τον ρώσο πατριάρχη, τον πατριάρχη ιεροσολύμων, τον Βαρθολομαίο, τον καθολικό επίσκοπο κυκλάδων και τον ούντσιο του βατικανού στην Ελλάδα Η συνέντευξη θα γίνει υπαίθρια για να μην οξυνθούν τα πνεύματα (μάλλον στα τουρκοβούνια, γνωστά και ως τάμα του έθνους στην παναγιά). Μετά για να δικαιολογήσουν την απουσία εκκλησίας θα αναφωνήσουν 'Πνεύμα ο θεός και τους προσκυνούντας αυτόν εν πνεύματι και αληθεία δεί προσκυνείν' (αυτό george θα σου το εξηγήσω ιδιαιτέρως γιατί ο χώρος είναι περιορισμένος). Η πενταφωνία που θα κάνουν στην συνέχεια θα μείνει στην ιστορία και θα πουλήσει ένα δισεκατομμύριο δίσκους τον πρώτο μήνα κυκλοφορίας.

Η απίστευτη επιτυχία θα οδηγήσει σε νέα συνέντευξη (πρίν τις εκλογές). Σε αυτή θα ανακοινωθεί η κατάργηση του σχίσματος των εκκλησιών. Θα καταδικαστεί ανοιχτά ο Μέγας Θεοδόσιος ο οποίος έκτοτε θα αποκαλείται Θεοδόσιος το Λαμόγιο. Η νέα συνενωμένη εκκλησία θα διοικείται από διοικητικό συμβούλιο το οποίο θα ελέγχεται από την Price-Waterhouse-Coopers. Tο ΔΣ θα επικηρύξει δημόσια το τομάρι μου.

Φυσικά θα αντιδράσουν στην υποψηφιότητα και όλοι οι άλλοι. Μουσουλμάνοι (σιίτες τε και σουνίτες), βουδιστές, ταοϊστές, εβραίοι και τα παρακλάδια τους, εικονομάχοι και εικονολάτρες, πολυφυσίτες και μονοφυσίτες, ειδωλολάτρες, ανιμιστές, ορφικοί και δεν συμμαζεύεται.

Θα είναι τόσοι πολλοί αυτοί που θα θέλουν να με βρίσουν δημόσια και τόσο λίγος ο τηλεοπτικός χρόνος που θα με βρίζουν χωρωδιακά. Θα δούμε σχήματα περίεργα και πρωτόγνωρα. Μπορώ να φανταστώ τον εκλεγμένο (παράνομα) μουφτή, μαζί με τον διορισμένο (νόμιμα), συνοδευόμενους από ένα ινδουιστή μοναχό και ένα κέλτη δρουίδη. Επειδή δεν θα έχουν κοινή γλώσσα θα χρησιμοποιούν τα σουαχίλι που είναι εύκολα και προλαβαίνουν να μάθουν τα βασικά σε μερικές μέρες. Θα υπάρχουν υπότιτλοι σε 400 γλώσσες. Προφανώς μόνο τα ψηφιακά κανάλια θα μπορούν να ανταποκριθούν. Η ακροαματικότητα θα είναι τόσο μεγάλη που όλα τα κανάλια θα γίνουν ψηφιακά. Θα εκπέμπουν σε ενιαίο διεθνές δίκτυο. Οι μετρήσεις ακροαματικότητας θα πεθάνουν. Ολες οι χώρες θα θεσπίσουν ειδικό φόρο που θα καταλήγει στα κανάλια, αφού δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις. Η διαπλοκή θα είναι χωρίς νόημα και θα αυτοκαταργηθεί.

Η προσέγγιση των εκκλησιών όλων των δογμάτων θα είναι πρωτόγνωρη. Θα γίνει μιά τεράστια παγκόσμια εκκλησία. Σε αυτήν θα μετέχουν όλοι και η οργάνωση θα θυμίζει τραστ. Οι μόνοι που θα μείνουν εκτός θα είναι όσοι πιστεύουν στο Δωδεκάθεο.

Η υποψηφιότητά μου θα είναι George το έναυσμα που θα οδηγήσει την παγκοσμιοποίηση τις επόμενες δεκαετίες. Οι Αμερικάνοι θα πάθουν πλάκα και θα σε διορίσουν γενικό γραμματέα του ΟΗΕ στη θέση του καφέ αυνάν. Η εικόνα του πλανήτη δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια.

Ολα αυτά βέβαια ίσως θα πάρουν χρόνια για να γίνουν. Αλλωστε υπάρχει η γνωστή κοινωνική αδράνεια, η ίδια που αντιδρά στην υποψηφιότητα Καραχασάν.

Εν τω μεταξύ όμως η δημοσιότητα Gerorge θα είναι τέτοια που κανείς δεν θα σε ξανααμφισβητήσει. Εγώ θα φροντίσω να διατηρήσω την ένταση κάνοντας εμπρηστικές δηλώσεις, για παράδειγμα:
- "Η μόνη δικαιολογία που έχει ο θεός είναι οτι δεν υπάρχει" (κλεμένο μεν άπαιχτο δε)
- "Βούλγαροι κι αρβανίτες και σέρβοι και ρωμιοί, αράπηδες και άσπροι με μιά κοινή ορμή, για την ελευθερία να ζώσουμε σπαθί" (ομοίως)
- "Αδελφές και παληκάρια γίναμε μαλιά κουβάρια" (ασχετο αλλα θα κάνει αίσθηση)
- "Κώλος κλασμένος – γιατρός χεσμένος" (για να σπάσει την ένταση). κλπ

Μπορεί να χάσουμε τις νομαρχιακές αλλά σιγά σιγά θα αναγνωριστούμε και εγώ θα είμαι πάντα στο πλευρό σου. Μπορεί να θυσιαστώ και να δεχτώ να με κάνεις πρόεδρο της δημοκρατίας. Εκεί δεν έχουμε φόβο. Οτι πουν οι Αμερικάνοι θα ψηφίσει η βουλή.

Όλα τα παραπάνω George μπορεί να γίνουν το κοινό μας όραμα. Άμα θέλεις μπορώ να σου πώ και άλλες λεπτομέρειες από κοντά (στα αγγλικά).

Κάνε λοιπόν την υπέρβαση τώρα και χρίσε με υποψήφιο νομάρχη. Ο πλανήτης δεν μπορεί να περιμένει άλλο.

6 σχόλια:

artfarted είπε...

Το φχαριστήθηκα, σε αντίθεση με το δικό μου post γι αυτό το θέμα, που μ' εκνευρίζει!

des είπε...

! εξαιρετικό.

(που κατεβαίνεις; εχεις κλείσει ή ακόμα; είμαι καλή περίπτωση, σας παρακαλώ ρίξτε μια ματιά και σε μένα, ενημερώνομαι καθημερινά απο δελτία των 8, και εχω έφεση στην αποστήθιση θέσεων και προθέσεων, παράλληλα εχω μεγάαααλο σόι, και την αντιπροεδρία σε 5 επαρχιακούς -δο-συλλόγους)

Πολύ καλό, επιστολή η ορθάνοιχτη!

Ανώνυμος είπε...

εμετικο χιουμορ(?) για ηλιθιους. μπορεις να παρεις εκπομπη στο τηλεφως

Dipous Apteros είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε το μόνο κοινό που έχω με το Τηλεφώς είναι οτι έχω καταλάβει (και εγώ) από που πληρώνεται ο Γιωργάκης. Συγνώμη αν αυτό σε ενοχλεί προσωπικά, αλλά δυστυχώς δεν κρύβεται.

Ανώνυμος είπε...

Αν ήσουν άξιος για τα κοινά, θα τόχες κάνει αγαπητέ μου. Εκ του ασφαλούς κρίνεις τον απέναντί σου "αντιπαθή" και το μόνο που δεν έχεις καταλάβει είναι πως εκτίθεσαι κατά την άνευ λόγου εμπάθεια. Τι να πω...Ασ' τον τρελό στην τρέλα του....

Greg είπε...

Ας το ρε ανώνυμε, μη λές τίποτα... Εκτίθεσαι όταν μιλάς και μας καταθλίβεις...